New ANTHEM trailer!

Nov 24, 2018
129
351
100
RSI Handle
Sutherland78
#1
Now this is the kind of trailer I was waiting for! I will be hitting the closed Alpha this weekend. I am super excited about this game. Star Citizen as main game, Anthem as a go to ... Mortal Kombat 11 in April also?

Looks amazing guys! Who will be hitting this "beaut" with me!?

View: https://www.youtube.com/watch?v=jZizDqnz7oY
 
Nov 24, 2018
129
351
100
RSI Handle
Sutherland78
#3
It's like a more roboty version of destiny.
Kinda but the customization is ridiculously intricate. Bigger maps. And without the PvP component that unbalances games so bad ... I am really looking forward to it. Wanna #PewPewPew in that world with me? Would be awesome to have a strong "TEST Guild" there.
 
Last edited:
Nov 22, 2015
280
657
850
RSI Handle
Bungtater
#8
Kinda but the customization is ridiculously intricate. Bigger maps. And without the PvP component that unbalances games so bad ... I am really looking forward to it. Wanna #PewPewPew in that world with me? Would be awesome to have a strong "TEST Guild" there.
I had no idea this game was even being developed till the other day when a testy posted it and I was a big fan of Destiny but felt it never lived up to the hype and I am a huge co-op type of guy so I will be pre-ordering this. :P
 

Printimus

Grand Admiral
Officer
Dec 22, 2015
8,322
31,612
1,235
RSI Handle
Printimus
#10
Kinda but the customization is ridiculously intricate. Bigger maps. And without the PvP component that unbalances games so bad ... I am really looking forward to it. Wanna #PewPewPew in that world with me? Would be awesome to have a strong "TEST Guild" there.
I suppose I will wait and see how the alpha and beta testing goes before I dive into anymore games.
 
Feb 7, 2015
153
444
700
RSI Handle
Renstler
#13
I played the Alpha this weekend and here is my NDA aporoved review:
1- Loading times are so 2005 and will kill this game.
2- Naming an area Freeplay when you actually can't Freeplay
3- Forced grouping adventeures .
4- it's trying really really really really really really hard to be Destiny.

Most of thus stuff can get fixed though, except #4
 
Dec 5, 2018
12
23
75
RSI Handle
Nijal_Lun
#14
Ah thanks for the feed back. Hopefully they can get some of the con's fixed maybe before release. Granted possibly doubtful since release is in Feb right? Not far off. I guess I need to fire up destiny at some point, never played it and sadly...I have it haha. Free download when I purchased my GPU a while back.

Hopefully they can at least get the loading times fixed if it's that bad.
 
Likes: Dorian Grey
Feb 7, 2015
153
444
700
RSI Handle
Renstler
#15
I did enjoyed the little time I had with, I just found it, very forgetabable . Of course, this is alpha we are talking about but it's alo EA, so My expectations of this game are WAY low. :slight_smile:
 
Jun 13, 2014
447
632
1,330
RSI Handle
UbEcLoWn
#18
Well. We've already got a solid group playing Destiny 2. So if this proves to be good I see a lot of us jumping on this for a bit.

My guess is this game will be rough at launch and take a year to become great. I've never seen any of these open world coop shooters be perfect at launch.
 

Montoya

Administrator
Staff member
Oct 31, 2013
5,472
26,877
2,555
RSI Handle
Montoya
#19
Well. We've already got a solid group playing Destiny 2. So if this proves to be good I see a lot of us jumping on this for a bit.

My guess is this game will be rough at launch and take a year to become great. I've never seen any of these open world coop shooters be perfect at launch.
You should totally start a youtube channel and make daily videos about how terrible the game is!
 
Likes: August
Jun 13, 2014
447
632
1,330
RSI Handle
UbEcLoWn
#20
Hahaha! Yes!

I'm honestly looking forward to the game. Bet it's gonna be a lot of fun. But Destiny, The Division, Warframe, etc.. all launched in rough shape. Well according to the community at least. Usually it just takes some time for these types of games to really gain steam.

So yes...I'll quickly start a channel! Maybe I'll call it Angry Joe? I'm sure that'll be a hit.