English speaking TEST members?

Sirus7264

Space Marshal
Donor
Apr 5, 2017
3,364
11,195
2,800
RSI Handle
Sirus7264
I think your local food is better, I would kill for some quality sushi here in NC at an affordable price!
I do admit the sushi here is absolutely amazing... With that being said once you eat sushi here and go back to the states and try to eat it you just cant anymore.... As for other foods I really enjoy here id have to put Yaki-niku, Shabu Shabu, Yaki-tori, Onigiri, Tenpenyaki(Maybe misspelled), Kobe steak(Some the most perfectly marbled steak I've ever seen but maybe the fat content is a bit high), Tempura, Gyukaku. Now for some of the foods I'm not a fan of..... Nato, Sticky potatoes, Okra, the chicken(to much fat even my wife likes American chicken more), Senbei, all the stuff with raw egg in it, Sweet egg, and raw lobster... So i'm about 50/50 being gone from America for so many years you begin to really miss home food one of these days i'll take a vacation. If you are ever in the area let me know.

Forgot to mention Woo 100 yen sushi go rounds!
 

RiceMaiden

Admiral
Jan 21, 2017
325
1,703
600
RSI Handle
RiceMaiden
I think your local food is better, I would kill for some quality sushi here in NC at an affordable price!
When I was in Japan for 2 weeks I noticed the food quality was noticeably higher than back home. Other than a few items local Oregon does well (Salmon and cheese), everything we had was top notch. Hell even 100 yen sushi (which was about $0.88 a plate at the time :D ) was better than many of the sushi plates back in the states.

Fresher ingredients and I think (think?) some form of rice based oil was to blame for all the deliciousness.
 

Sirus7264

Space Marshal
Donor
Apr 5, 2017
3,364
11,195
2,800
RSI Handle
Sirus7264
When I was in Japan for 2 weeks I noticed the food quality was noticeably higher than back home. Other than a few items local Oregon does well (Salmon and cheese), everything we had was top notch. Hell even 100 yen sushi (which was about $0.88 a plate at the time :smile: ) was better than many of the sushi plates back in the states.

Fresher ingredients and I think (think?) some form of rice based oil was to blame for all the deliciousness.
Sushi vinegar.... probably one of the best things japan has ever made lol sometimes I eat it in my rice just because I like the taste. btw wrapping your sushi with a strip of seaweed is not a common thing here in nigiri which it seems that every restaurant in America does not sure why.
 

Stupidisco

Commander
Sep 18, 2017
47
197
100
RSI Handle
citizen_36486
Vad fan är det här? Engelska? I TEST Skvadronen!? Jag kommer garanterat skratta så biltemakörven flyger ur käften på mig när jag ser deras flygföretag vagga och gagga sakta fram genom rymden... Överlastade till den vida grad att manövreringsraketerna får jobba sig till överhettning. Föga förvånad ska jag bli sen när man ser en tjock jänkarjävel rulla ned för rampen i en överdimensionerad fettopermobil bara för att skyndsamt och flämtandes mata in ytterligare en order på fem kubik coca-cola och en ny fritös...

Ja jag säger då det snart fryser stjärnorna till is.
 

Mich Angel

Space Marshal
Donor
Sep 19, 2016
3,625
13,726
2,910
RSI Handle
ARCHANGEL_666
Vad fan är det här? Engelska? I TEST Skvadronen!? Jag kommer garanterat skratta så biltemakörven flyger ur käften på mig när jag ser deras flygföretag vagga och gagga sakta fram genom rymden... Överlastade till den vida grad att manövreringsraketerna får jobba sig till överhettning. Föga förvånad ska jag bli sen när man ser en tjock jänkarjävel rulla ned för rampen i en överdimensionerad fettopermobil bara för att skyndsamt och flämtandes mata in ytterligare en order på fem kubik coca-cola och en ny fritös...

Ja jag säger då det snart fryser stjärnorna till is.
HA HA HA HA! :joy::joy::joy: Tokfan! Skål för fan :smile: :beers: :beers:
 

DarthMatter

Space Marshal
Jul 18, 2016
1,437
6,351
2,560
RSI Handle
DarthMatter
Vad fan är det här? Engelska? I TEST Skvadronen!? Jag kommer garanterat skratta så biltemakörven flyger ur käften på mig när jag ser deras flygföretag vagga och gagga sakta fram genom rymden... Överlastade till den vida grad att manövreringsraketerna får jobba sig till överhettning. Föga förvånad ska jag bli sen när man ser en tjock jänkarjävel rulla ned för rampen i en överdimensionerad fettopermobil bara för att skyndsamt och flämtandes mata in ytterligare en order på fem kubik coca-cola och en ny fritös...

Ja jag säger då det snart fryser stjärnorna till is.
Du får se till att titta åt andra hållet medans du äter då. Är ju inte värt att tappa en biltemakörv när man är 10 ljusår ifrån närmsta Biltema ;)
 

Stupidisco

Commander
Sep 18, 2017
47
197
100
RSI Handle
citizen_36486
Du får se till att titta åt andra hållet medans du äter då. Är ju inte värt att tappa en biltemakörv när man är 10 ljusår ifrån närmsta Biltema ;)
Haha sant, men jag får hålla till godo med mitt förråd av weinerkorv från ICA, Heinz tomatketchup och Johnnys Chipotlesenap.

Edit: Föresten, hur fan ska jag laga min gamla cutlass skorv om de int' finnes nå biltema å' åk te'? Ja lit' no' fan inte på de' där jävlarna på Cry Astro. Sist ja va dä' försökt' dom satans amatörena byta motorn min utan att de va nå fel på na!
 
Last edited:

Thalstan

Space Marshal
Jun 5, 2016
2,008
7,063
2,850
RSI Handle
Thalstan
Wow, google translate has some...interesting translations. Not sure if they are accurate, so I will post it here. Be interesting to see if what you said translated accurately.

From Google Translate - Swedish to English

Original text:
Vad fan är det här? Engelska? I TEST Skvadronen!? Jag kommer garanterat skratta så biltemakörven flyger ur käften på mig när jag ser deras flygföretag vagga och gagga sakta fram genom rymden... Överlastade till den vida grad att manövreringsraketerna får jobba sig till överhettning. Föga förvånad ska jag bli sen när man ser en tjock jänkarjävel rulla ned för rampen i en överdimensionerad fettopermobil bara för att skyndsamt och flämtandes mata in ytterligare en order på fem kubik coca-cola och en ny fritös...

Ja jag säger då det snart fryser stjärnorna till is.

Du får se till att titta åt andra hållet medans du äter då. Är ju inte värt att tappa en biltemakörv när man är 10 ljusår ifrån närmsta Biltema

Haha sant, men jag får hålla till godo med mitt förråd av weinerkorv från ICA, Heinz tomatketchup ich Johnnys Chipotlesenap.

Translated
What the hell is this? English? In the TEST Squadron !? I'm sure to laugh so the car maker moves out of my mind when I see their airline crashing and gagging slowly through space ... Overloaded to the extent that the operation rocketers get used to overheating. Not surprisingly, I'll be late when you see a thick jerk jerk rolling down to the ramp in an oversized fatopermobil just to hurry up another order of five cubic coca cola and a fresh deep fry ...

Yes, I say, soon the stars will freeze to ice.

You should be sure to look elsewhere while eating. Is not it worth losing a car tire when you are 10 light years from the nearest Biltema

Haha true, but I'll be happy with my store of Weinerkorv from ICA, Heinz Tomato Chop ich Johnny's Chipotlesenap.
 

Stupidisco

Commander
Sep 18, 2017
47
197
100
RSI Handle
citizen_36486
Wow, google translate has some...interesting translations. Not sure if they are accurate, so I will post it here. Be interesting to see if what you said translated accurately.

From Google Translate - Swedish to English

Original text:
Vad fan är det här? Engelska? I TEST Skvadronen!? Jag kommer garanterat skratta så biltemakörven flyger ur käften på mig när jag ser deras flygföretag vagga och gagga sakta fram genom rymden... Överlastade till den vida grad att manövreringsraketerna får jobba sig till överhettning. Föga förvånad ska jag bli sen när man ser en tjock jänkarjävel rulla ned för rampen i en överdimensionerad fettopermobil bara för att skyndsamt och flämtandes mata in ytterligare en order på fem kubik coca-cola och en ny fritös...

Ja jag säger då det snart fryser stjärnorna till is.

Du får se till att titta åt andra hållet medans du äter då. Är ju inte värt att tappa en biltemakörv när man är 10 ljusår ifrån närmsta Biltema

Haha sant, men jag får hålla till godo med mitt förråd av weinerkorv från ICA, Heinz tomatketchup ich Johnnys Chipotlesenap.

Translated
What the hell is this? English? In the TEST Squadron !? I'm sure to laugh so the car maker moves out of my mind when I see their airline crashing and gagging slowly through space ... Overloaded to the extent that the operation rocketers get used to overheating. Not surprisingly, I'll be late when you see a thick jerk jerk rolling down to the ramp in an oversized fatopermobil just to hurry up another order of five cubic coca cola and a fresh deep fry ...

Yes, I say, soon the stars will freeze to ice.

You should be sure to look elsewhere while eating. Is not it worth losing a car tire when you are 10 light years from the nearest Biltema

Haha true, but I'll be happy with my store of Weinerkorv from ICA, Heinz Tomato Chop ich Johnny's Chipotlesenap.

Shhhhh now, you see google translate fudged that really bad. It took all the fun out of it.
 
Forgot your password?